دانلود رمان شيفت خون آشام

ارائه دهنده لينك دانلود انواع رمانها

دانلود رمان شيفت خون آشام

رمان شيفت خون آشام  

Image result for ‫رمان خوابگاه خون اشام‬‎

كيرا هادسون(Kiera Hudson) پليس تازه كار ۲۰ ساله اي است كه بعد از تمام شدن دوره ي آموزشي اش به شهر متروك و دورافتاده اي به نام رگد كوو (Ragged Cove) فرستاده ميشود، شهري كه زندگي اش را براي هميشه عوض ميكند. او در طي تحقيقاتش درمورد قتل هاي مخوف زنجيره اي، نبش قبرها، و مفقود شدن مردم پي ميبرد كه زندگي خودش هم درخطر است. كيرا بايد حقيقت را از زير خاك بيرون كشيده تا متوجه بشود چه كسي و يا چه چيزي پشت اين مرگ هاي وحشتناك است.

قسمتي از متن رمان Shifte Khon Asham :

اسم من كيرا هادسون است، بيست سالمه و هجده ماهه كه افسر پليس اداره ي هونشاير در جنوب غربي انگلستان هستم. به محض تمام شدن دوره ي آموزشي ام به شهر ساحلي رگد كوو (Ragged Cove) فرستاده شدم. شايعاتي درمورد سخت بودن شرايط آنجا شنيده بودم. البته فرستاده شدنم اجباري از طرف رئيسم نبود بلكه بخاطر پيشنهاد وسوسه برانگيزي بود كه به من دادند و من نتوانستم آن را رد كنم. مزاياي رفتنم به رگد كوو، جايي براي اقامت بصورت رايگان، كاري شبانه و به دور از مردم، و كمك هزينه اي به مبلغ پنج هزار پوند بود كه سالانه بطور يكجا پرداخت ميشد.وقتي به همكارهايم گفتم كه شغل را قبول كردم بعضي از آنها عصبي خنديدند و گفتند فشار كار درآنجا به قدري بالاست كه يك سال هم دوام نمياورم و نميتوانم آن پول را بگيرم. شرايط كاري ام به اين صورت بود: شيفت شب بودم و هرشب از ساعت هفت غروب تا هفت صبح فردا بايد سركار مي بودم. حالا كه به عقب نگاه ميكنم ميفهمم چرا دوستانم بعد از شنيدن قبول كار ابروهايشان را بالا انداختند و با تعجب به من نگاه كردند، ولي در آن زمان نميخواستم كه كار را از دست بدهم. فكر ميكردم كه اگر اين كار را كنم رئيسم را عصباني ميكنم و از طرفي هم نميتوانستم درمقابل وسوسه ي ارتقا درجه به بازرسي قرار بگيرم. بقيه ي تازه استخدامي ها هم ميدانستند كه رگد كوو شهري پرت و دورافتاده است و مايل ها با نزديكترين ايستگاه راه آهن يا بزرگراه فاصله دارد، آنها هم مثل من جوان بودند ولي بنظر ميرسيد بيشتر از اينكه نگران آينده ي شغلي اشان باشند نگران روابط اجتماعي خود بودند.
يك چمدان برداشتم، بيشتر لباسهايم را به اضافه ي يونيفرم جديد و شيكم را داخلش گذاشتم، لب تاپ قديمي و كهنه ام را برداشتم، از اتاق اجاره ايم خارج شدم و به سمت شهر متروكه رگد كوو رفتم. به وضوح آن روز را به ياد دارم، جاده اي كه به آن شهر ميرسيد خيلي خلوت و متروك بود. چند مايل كه از شهر خارج شدم آسمان پوشيده از ابر شد و شروع به بارش كرد. روز تقريبا به تاريكي شب شده بود. قطرات باران به شدت به شيشه ي جلوي ماشينم برخورد ميكرد، شدت بارش به قدري زياد بود كه برف پاك كن هم حريفشان نميشد. چراغ جلوي ماشينم جاده را روشن كرده بود ولي باز هم با احتياط مي راندم. چند بار مجبور شدم ماشينم را كنار جاده پارك كنم و نقشه اي كه گروهبان فيليپس در مدرسه ي نظامي بهم داده بود را چك كنم.

توضيحات كتاب :

– نام كتاب : شيفت خون آشام

– نويسنده : تيم اورورك

– مترجم : صبا ايماني

– تعداد صفحات : 162

تصاوير زيباسازي - جدا كننده پست

اينم لينك دانلود رمان به صورت PDF:

http://cdn.download.ir/?b=dlir-book&f=Shifte.Khon.Asham-www.download.ir.pdf

 اينم لينك دانلودش براي اندرويد:

 http://cdn.download.ir/?b=dlir-android&f=Shifte.Khon.Asham-www.download.ir.apk

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد